jueves, 21 de febrero de 2008

-- O MUSEO MARCO --

O MÉRCORES 13 DE XANEIRO FOMOS DE EXCURSIÓN AO MUSEO MARCO EN VIGO, ONDE VIMOS A EXPOSICIÓN "TEMPO AO TEMPO".

PRIMEIRO NOS ESTIVERON FALANDO DO QUE IMOS FACENDO Ó LONGO DO DÍA: ESPERTAR, ASEARSE, ALMORZAR, IR A ESCOLA, COMER, XOGAR, CEAR E IR DURMIR. LOGO DEBUXAMOS UNHA DESTAS SECUENCIAS E COLOCÁMOLA DEBAIXO DO RELOXO QUE LLE CORRESPONDÍA.

DESPOIS OS NENOS/AS DE 3 ANOS TAMÉN PINTAMOS UN RELOXO CHULÍSIMO:

NO LABORATORIO DE ARTE, ONDE ESTIVEMOS PINTANDO, VIMOS TRABALLOS FEITOS POR OUTROS NENOS/AS QUE ERAN MOI BONITOS E ORIXINAIS:



DESPOIS FUMOS VER A EXPOSICIÓN: VIMOS UN WONG, VERSIÓNS DE CUADROS FAMOSOS, UN CADRO NO QUE VIAMOS COMO SE IAN PODRECENDO FROITAS EN MENOS DUN MINUTO E UNHA PANTALLA DE FUME NA QUE VÍAMOS REFLEXADAS DIFERENTES FOTOS. A EXPOSICIÓN GUSTOUNOS UN MONTÓN.O SAIR DO MUSEO, PARAMOS A MERENDAR EN SAMIL.


1 comentario:

mamiago dijo...

Hola, amiguitos y amiguitas, papis, mamis y profes. El próximo día 2 de abril es el día mundial de concienciación sobre el autismo.
Como sé que los profes y los niños tenéis mucha imaginación, os dejo un enlace al slide que estamos haciendo con imágenes para ayudar en esta dura tarea de concienciar al mundo sobre el autismo.
Si hacéis un bonito dibujo o cartel,o una foto de colaboración y nos la queréis enseñar en el slide, o simplemente queréis colgar el slide en vuestro blog... aquí va el enlace:
http://hablapormidiceiago.blogspot.com/2008/03/2-de-abril-dia-mundial-de-concienciacin.html
Espero que os guste y os ayude a ver un poquito desde el lado autista. Moitos bicos.
Inés.

Cute Turtle