miércoles, 2 de abril de 2008

PARA TOD@S @S AUTISTAS E ÁS SÚAS MARABILLOSAS FAMILIAS

Este venres pasado a os nen@s de 4 anos a nosa titora, Eva e a profe Raquel (audición e linguaxe), estiveron explicándonos que é o autismo, creo que o entendimos bastante ben. Despois decidimos facer un debuxo no que demostrarlles aos autistas e as súas estupendas familias o noso apoio, e o resultado foi o seguinte, espero que vos gusten , están feitos con moito cariño:




Aos nen@s de 5 anos explicounolo a profe Raquel e creo que nos tamén entendemos bastante ben, estas son a snosas pequenas obras de arte, que vos adicamos: moitos bikiños para tod@s

2 comentarios:

mamiago dijo...

Niños, ¡Gracias! ¡son preciosos! Papás, mamás, profes, ¡estar orgullosos de vuestros niños! ¡son unos artistas! ¡Nos ha encantado!
Bikos. Inés (mamiago)

abueloscrisytoño dijo...

Queridos niños (as) y profesores, me siento muy contenta y orgullosa de contar con vosotros como colaboradores en el blog de mi nieto Iago, el quiere deciros algo.

¡Hola! Soy Iago, mi mama me enseña vuestros dibujos y también el colegio, yo se que sois mis amigos y quiero mandaros un beso muy grande para todos.

Gracias por estar ahí. A. Cris


Queridos nenos (as) e profesores, síntome moi contenta e orgullosa de contar convosco como colaboradores no blog do meu neto Iago, el quere dicirvos algo.

¡Ola! Son Iago, a miña mama ensíname os vosos debuxos e tamén o colexio, eu se que sodes os meus amigos e quero mandarvos un bico moi grande para todos.

Grazas por estar aí. A. Cris

Cute Turtle